December 30, 2013

FLUX ep.10 // iPod.25 Most Played.2013's Songs

سلام!
خوش‌اومدین به دهمین قسمت و اولین در وبلاگ جدید رادیو شار. بزودی اپیزود‌های قبلی رو هم روی وبلاگ می‌ذاریم!
 شما چند وقت یک‌بار آلبوم‌های موزیک پلیر همراه‌تون رو عوض می‌کنین؟! من تصمیم گرفتم قبل از شروع 2014 یه تکون اساسی در آیپادم بدم. همه آلبوم‌های 2013 رو جز چندتایی پاک می‌کنم تا جا برای آلبوم‌های سال بعد و موزیک‌قدیمی‌هایی که هوس کردم برم سراغشون باز بشه.
اون آهنگ‌هایی که تقریبا هیچ‌وقت پاک نمی‌کنین چیاست؟! آهنگ‌هایی که بدون اونا پاتون رو از خونه بیرون نمی‌ذارین؟ 
این ایده ساده این قسمته: وقتی آهنگی زیاد پلی می‌شه، یعنی اونی که هی می‌زنین از اول و باز از اول، به احتمال زیاد یه ریگی هم توی کفش شما و هم اون آهنگ هست. توی دهمین اپیزود رادیو شار، در قالب یک پلی‌لیست اسپوتیفای، 25 تا آهنگ رو می‌شنویم که 2013 بیرون اومدن و روی آیپاد من بیشتر از همه پلی شدن. اینا از بهترین و خفن‌ترین آهنگای سال نیستند، در واقع بیشتر یادگاری‌‌های امسال‌ان از اوقاتی که با موزیک بیرون از خونه سپری کردیم و خواهیم کرد. راه رفتن، گردش، اتوبوس و تاکسی، سیم Aux ماشین، دوچرخه‌، جک اسپیکر خونه یک دوست و spliter های یک به دو!    
یه نکته‌ای رو توضیح بدم که چرا اپیزود این قسمت نه بصورت یه میکس که پلی لیسته اسپوتیفایه؟ من با اسپوتیفای خیلی میونه خوبی ندارم کلن شاید واسه بیت ریت پایین آهنگ‌ها و نبودن خیلی از آرتیست‌ها و البته تبلیغات. اما به علت خاصیت پلی‌لیستی و تک‌آهنگی این اپیزود، و همگانی‌تر بودنش، اون رو به mixcloud ترجیح دادم. این تبلیغات وسط آهنگ‌ها هم یه حس رادیویی‌طور می‌ده به فضا دیگه!
 این آخرین اپیزود رادیو شار در سال 2013 بود.
 شما هم به ما بگین آهنگ‌هایی که بیشتر از همه پلی کردین چی بوده؟ آیا چیزی مشترک با اینا هست؟ ترک‌ها ترتیب خاصی ندارن و می‌تونین هر طور دوس دارین پلی کنین. اپیزودهای قبلی رادیو شار رو روی میکس‌کلاد دنبال کنید و بگین که از کدومش بیشتر خوشتون اومده. فیس‌بوک ما رو فالو کنید و یا اونجا یا اینجا هر چیزی هست با ما در میون بذارین! هر ایده‌ یا نظری دارین، و از هر چیزی که خوش‌تون نمیاد. ;) به امید موزیک‌های بهتر در 2014! پُر‌ شار باشین! این هم اپیزود دهم رادیو شار.

 همه‌ی این 25 ترک‌ این اپیزود رو این‌جا دانلود کنید. 


No comments: