October 20, 2015

REVIEW: Oberhofer - Chronovision


نویسنده: جاوید کیایی


Indie Rock / Indie Pop


rating

 





دومین آلبوم Oberhofer از آن آلبوم‌هایی‌ست که وقتی از کنارش رد می‌شید به اندازه کافی پتانسیل برای نگه داشتن‌تون از خودش نشون می‌ده. و در عین حال آن قدر هم خوب نیست که بتونه بهتون دستور بده وقت شنیدن آلبوم هیچ آهنگی نیست که به محض شروع شدنش نخواید ازش فرار کنید. و وقتی بعد از شنیدن کل آلبوم این دو کفه رو با هم روی ترازو بذارید با من موافقت می‌کنید که دسته‌کم چند آهنگ ایندی پاپ/راک جالب پیدا کردین.

در این آلبوم آهنگ Nevena مثل یک دوست دست شما را می‌گیرد و با خود به سفر می‌برد. آهنگ Memory Remains احتمالا شما را هم یاد موسیقی گروه The Killers می‌اندازد. مبادا که این آهنگ آلبوم را از دست بدید. Sea Of Dreams هم در آلبوم خودنمایی خوبی می‌کند و در مقایسه با دیگر لحظات آلبوم می‌شه به این آهنگ “لحظه‌ی نشستن و قهوه‌ی تنهایی نوشیدن” رو برچسب زد.


آلبوم Chronovision هم مثل بسیازی از آلبوم‌ها تاریخ مصرفی در پلی‌لیست شنونده‌ها دارد. اما در لحظات بودن با شنونده انتظارات او را به اندازه کافی از یک موسیقی ایندی پاپ/راک می‌تواند ارضا کند. هم چند بار با آهنگ‌هایش سر تکان می‌دهید و بلند می‌خوانید و هم اینکه چند بار از پنجره اتاق به دوردست‌ها نگاه می‌کنید. 


ترک‌های شارپسند: 
Nevena / Memory Remains / Sea of Dreams




No comments: