September 14, 2016

REVIEW: KT Tunstall - KIN





از: رضا



کیتی تانستال هنرمند اسکاتلندی حکم یک مار را دارد که هر سه سال یکبار در سبک های مختلف میخزد و در همه آن ها بطور عجیبی موفق است.

شهرت او برمیگردد به آلبوم اولش بنام
Eye to the Telescope که در سبک پاپ و کمی آلترنیتیو بود و آهنگ Black Horse and a Cherry Tree که او را به سکوی شهرت پرتاب کرد. دو آلبوم موفق دیگر بعد از آن منتشر کرد که شاید از لحاظ فروش صحبتی نداشتند ولی از لحاظ موزیک بسیار قوی بودند که هرکدام در سبک های مختلف بودند. ولی آلبوم چهارم او بود که کاملن متفاوت تر از آنچه که همه میپنداشتند منتشر شد بنام Invisible Empire // Crescent Moon که در سبک فولک بود. کاری عظیم و بسیار قوی.


ولی بحث فعلی در مورد آلبوم جدید او بنام KIN است که چندی پیش منتشر گردید. آلبومی که کاملن در سبک آلترنیتیو پاپ است و شاید کمی بسوی پاپ-راک پیچش دارد. او در این آلبوم بیش از حد انتظار مخاطبینش را ارضا میکند. او با فردی بنام تونی هافر کار میکند که سابقه ی خوبی در کار با افراد بزرگی همچون Beck، دیو گاهان از گروه بزرگ Depeche Mode و M83 را دارد. کل آلبوم مثل کاورش در هنگام پخش آهنگ ها رنگ به سر و صورت شنونده میپاشانند و در آهنگ هایی مثل On My Star و یا همکاریش با جیمز بی در آهنگ Two Way شنونده را به اوج احساسات میبرد.

11 آهنگ فوق العاده که قدرت خزندگی تانستال را در این سبک نشان میدهد و همچنین ثابت میکند که شاید او دیگر مثل اولش کارش چنان شهرتی ندارد ولی همچنان در ساخت موزیک میتواند در راس بدرخشد.

شارپسند:
     Maybe It’s a Good Thing       Evil Eye        Two Way


No comments: