September 18, 2016

FLUX ep. 82 // Winter Prayers (Guestmix: Tegh)



زمستان 1392 به عنوان اولین هنرمند ایرانی در رادیو شار (شار 13 // پشت میکروفون: تق) میزبان شاهین انتظامی (Tegh) پرودوسر امبینت تجربی ساکن تهران بودیم. او گفت که چطور بعد از سالها پرودوس هیپ‌هاپ، در دوران دانشجویی رفته رفته سلیقه موزیک‎اش به سمت الکترونیک چرخید و در نهایت باعث شد مسیر هنری‌اش وارد حیطه الکترونیک تجربی شود. این اپیزود را بشنوید:





 Night Scenes آلبوم روحانی و شب‌شاری اول او در ژانویه 2014 با لیبل Inner Ocean Record در سبک drone/experimental منتشر شد. او همچنین EP مشترکی با دوست‌اش کامیار توکلی منتشر کرد که توجه‌مان را برانگیخت و اینجا به معرفی آن پرداختیم.




اکنون چند روز مانده به اجرای زنده‌اش در تهران، Tegh ما را دعوت به شنیدن میکسی عمیق و آرام از چند قطعه محبوب post-rock/ambient خود می‌کند. در شار 82، می‌شنویم از هنرمند/شاعر نیوزلندی Birds of Passage، موزیسین چندرسانه‌ای آلمانی Thomas Koner، از پرودوسر/گیتاریست پرآوازه نویز Fennesz، همینطور قطعاتی از Rafael Anton Irisarri ، Tim Hecker و بیشتر.

شاهین قرار است در اجرای زنده‌اش، بخشهای عمده‌ای از آلبوم در حال انتشار خود را بزند. آلبومی با نام Downfall که فوریه 2017 با لیبل Midira Records منتشر خواهد شد.

اجرای Tegh بخشی از دومین دوره فستیوال "صت" است که در ایران کرنت 1 مفصلا به آن پرداخته بودیم. شاهین به همراه بهرنگ نجفی (Bescolour / شار 33) پروژه دونفره‌ای به نام Temp-Illusion دارند که در صت 1 به اجرای زنده پرداختند.

به اجرای Tegh (روز چهارشنبه 31 شهریور 95 ساعت 8 در Tehran Sessions) سر خواهیم زد و با او گفت و گوی کوتاهی خواهیم داشت که در ایران کرنت 4 (آذر 95) خواهید شنید.
از ما می‌شنوید، لحظه‌ای برای شرکت در صت امسال درنگ نکنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط اجراهای صت به این لینک مراجعه کنید.

این شما و این شار 82، میکس مهمان Tegh!



Follow Tegh [Soundcloud] [Facebook] [Instagram]

Download [MP3] [OGG] [via Torrent]





اکر در استریم میکس‌کلاد مشکل دارید، از اینجا امتحان کنید:




Tracklist:

01.Tim Hecker - 7000 Miles ( Radio Amor ) ( 0:00 )
02. Loscil - City Hospital ( Intervalo ) ( 4:26 )
03.Thomas Koner - Teimo ( Teimo ) ( 8:50 )
04.Rafael Anton Irisarri - Daybreak Comes Soon ( The Unintentional Sea ) ( 12:40 )
05.Fennesz - Shift ( Seven Stars ) ( 19:03 )
06.Birds of Passage - The Monster Inside You ( Winter Lady ) ( 24:44 )
07.Hiss Tracts - ...Shortwave Nights ( Shortwave Nights ) ( 29:45 )
08.From The Mouth of the Sun - A Season In Waters ( Woven Tides ) ( 37:42 )

No comments: