July 23, 2016

NOTICE: PJ Harvey - The Hope Six Demolition Project





از: مجتبی تقوایی






نهمین آلبوم استودیویی بانوی بریتانیای پی جی هاروی،  یک‌آلترناتیو کامل است که با رگه های جز فیوژن و نئوسایکدلیا ی خود و کانسپت جدی و غیر شوخی بردارش، هاروی را همچنان جز صداهای مهم بریتانیا نگه می دارد.

کلیت آلبوم یک اعتراض است، اعتراضی مشخص به پروژه ی HOPE VI در واشنگتن، اعتراضی زیر-لایه به وضعیت انسانی، به آن چه هاروی در طول سفرش به افغانستان و کوزوو دیده است.

 آلترناتیوی که بانو هاروی در این مجموعه ارائه می دهد پر از ساز و پر از زبان موسیقیست با سازهای گوناگون از هارمونیکا و ساکسیفون گرفته تا هردی گردی (احتمالا این ساز را از
Arcade Fire  بشناسید.) یک مجلس اعتراض پر سر و صدای آکوستیک.

تمام مجموعه طی یک اینستالمنت هنری مقابل تماشاگران به صورت زنده ضبط شده، تمام سازهای بادی جنون آمیزش مثل سولوهای ساکسفون هاروی در Dollar, Dollar یا The Wheel تا هوک های بی رحمش در A Line In The Sand ، جز پاپ مدل Koop  .

از آلبومی که ترک هایی با نام هایی مثل The Ministry Of Defence یا The Ministry Of Social Affairs دارد چیزی غیر از فضای ویرانی زده و طعنه به زمین و زمان نداشته باشید.

The Hope Six Demolition Project به معنای واقعی از آن ایندی هایی است که می تواند ژانر خود را معرف باشد، اگر هوادار سازهای پر ملودی و ریتم های آرکید فایری و شاعرانگی همیشگی هاروی هستید، این آلبوم نهم گزینه ی کم نظیری است.



شارپسند:  The Ministry Of Defence/ The Ministry Of Social AffairsDollar, Dollar




No comments: