January 13, 2017

SET FEST. 2017 Newsletter - Day1



سلامی بلند به همه شاری های عزیزی که مکث های هر از گاهی رادیو شار را با درکی زیبا تحمل می کنند. دوست داشتیم شروع دوباره شار با شروع وب سایت همزمان باشد، ولی دیگر مکث را زیبنده شما ندانستیم و تا نقل مکان انجام بشه، چراغ همین خانه قدیمی خودمان را روشن کردیم. بزودی انتشار اپیزودها و سری میکسها و همینطور لیست نهایی بهترین آلبوم های سال گذشته منتشر می شود. 

حضور رادیو شار در ایونت های تهران و پوشش اختصاصی رویدادهایشان رو به افزایش است.  مشابه پوشش اختصاصی جشنواره تادااکس تهران در اوایل مهرماه، اینبار به بچه های باتجربه و باسابقه موزیک الکترونیک تهران، یعنی صت سر زدیم. کسانی که اولین اپیزود ایران کرنت، در شهریورماه 1394 اختصاصا گزارش اولین دوره برگزاری رویداشان بود.

جدیدترین دوره فستیوال موزیک الکترونیک تجربی صت، به مدت چهار هفته شنبه ها، از 18 دی تا بهمن، در مرکز تهران جریان دارد.  این اولین پادکست گزارش اختصاصی ضبط شده از میز رادیو شار در آنجا است، به همراه مهمدی مهمدی سنج از مجله سرناد به عنوان مجری-مهمان این هفته. در روز اول، با فرشاد (ترخون) و پدرام شروع کننده صت امسال آشنا می شوید. بعد از اجرای سیاوش امینی هم با او گفت و کو کردیم: از تاثیر مخاطبان ایرانی روی کارهایش تا اینکه چرا به نظر او ایده موزیک امبینت برای آرامش رو به ابتذال رفته است. 

برای شنیدن این پادکست روی دکمه Play زیر کلیک کنید. یا آن را بصورت MP3 یا  OGG  دانلود کنید.  



No comments: